Quasi una fantasia

Hej Emma!

Sebbe tycker om när jag bloggar, därför ska jag göra det.
Ehhhhhhh idag har jag åkt skridskor... det var kul!
Finns kanske nått intressantare att skriva. Just nu har jag satt Månskenssonaten på repeat på stereon, då jag ska skriva ett typ analys av detta vackra stycke. Sen ska jag spela den också. Jag spelar fiiiiiint på mitt piano.
Skulle gå på gymmet. Orkade inte. Trött. Kallt. Tur att jag redan är biff!
Just ja. Igår var Majsan Rahm här hos mig på min kära Vickerväg. Oj så många minnen man får så fort hon kliver in genom dörren! Vi kikade på filmen Hair, för jag skall dra till STHLM i helgen och se musikalen live! fett. Förövrigt var filmen mycket bra, över förväntan! Good damn hippies <3
Och nuuuu till Sebbes favoritdel: Jag kan helt ärligt säga att Sebastian Allan Olsson är den bästa människan i hela världen! Puuuuuuuuuuuuuuuuuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0