I'ts friday friday

Hej Emma!

Nu sitter jag här och bloggar från julklappsdatorn. Djääävlar vad det har snöat de på sistone. Har tagit vara på det och åkt både skidor och madrass! Vinter är ju faktiskt riktigt roligt tycker jag.

Har dock varit mycket inomhus också, då jag idag har googlat runt på utbildningar, lägenheter till salu, och andra såna framtidsgrejer som man kan få drömma lite om! Blev lite sugen på nån reseledarutbildning. Tänk att ha som jobb att glida runt utomlands och hänga med turister! Phedt.

Asså jag ska fixa designen på bloggen, men det är så segt och jobbigt. Har glömt hur man gör, så jag måste googla runt lite. Men tills vidare får ni 3 pers som läser detta stå ut med denna! Btw, iförrgår hade jag 4 unika läsare och 86 sidvisningar?! That's just wiiieeeerd.

Skulle lägga upp en bild, men kom på att jag inte har några på den här datorn så, ehehhe

hejdååe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0