Hell yeah!

Hej Emma!

Nytt år. Tycker det känns awesome, då det är en alldeles ypperlig chans att starta upp på nytt! 2012 skall defenitivt bli det bästa året hittills :)
2012 checklist:
*Skaffa jobb (redan tagit första steget och slängt iväg ett litet mail till Ica Kvantum!)
*Fylla 18 (det händer ju vare sig jag vill eller inte)
*Ha en awesome födelsedag (Förhoppningsvis med Majsan Rahm!)
*Storsjöyran (ofcourse)
*Sweden Rock? (osäker på punkten, men vafan. Nationalteatern skall ju dit!!)
*Va awesome (yeah!)
That's about it.. x) Men jag skall självklart göra fler fräsiga saker! Jag ska faktiskt ta vara mer på min tid och inte bara dryga runt och typ vänta på att nått ska hända som jag gjorde typ hela förra året :b
Jag och mina krulliga bästisar :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0