Filosofiskt missnöjd, ekonomiskt bortskämd

Hej Emma!

Fridkorven har inspirerat mig till att ta tag i bloggen lite mer. Men om man ska ta tag i bloggen så måste man ta tag i livet också, annars finns det ju inget att skriva om!
Idag kan jag iallafall skriva att jag hade en trevlig kväll med mina pumpisar igårkväll, trots att det var ett mycket krisartatmöte. Men som alla andra sagor så slutade det hela lyckligt och resan till Brännö står fortfarande på schemat! Jag längtar ((:
Men ja, inte skall vi bara tala om en sådan avlägsen framtid, för imorgon är det ju faktiskt min födelsedag! Detta är alltså min allra sista dag som 16-åring. Vet inte riktigt varför, men det känns liiite sorgligt. Det känns som jag inte utnyttjat mitt 16-åriga år fullt ut. Har ju som blivit lite laid-back sen jag fann min underbara man. Men ja, allt ordnar sej!
Nu ska jag fortsätta på den sista dagen på denna etapp av livet med att dammsuga. Hej hå

Fezt hos mej wooooo
R.I.P Spotify </3

Kommentarer
Postat av: frida

good girl!

2011-05-03 @ 23:22:23
URL: http://fridachristinahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0