Lazing on a sunday afternoon

Hej Emma!

Kände för att skriva lite här, så jag gjorde det!
Idag har jag inte gjort något annat än att legat i soffan iklädd min supermysiga onepiece och kikat film, och det tänker jag fortsätta med hela dagen. En säker tjej och the Crazies avklarade. Valentines day och Taking Woodstock återstår. Hoppas det fortsätter vara dåligt väder så jag med gott samvete kan ligga kvar i soffan, för jag trivdes bra där! Slutet på sommarlovet närmar sig med stormande steg, så jag passar på att var så slö jag kan.
Igår lyckades jag även ha en trevlig kväll på Fröjdholmen, därav min trötthet idag.
Ikväll kanske jag sover med min man så jag kan skicka iväg honom på sin första skoldag imorgon, hihi! Och imorgon flyttar jag till stan för säsongen. Är faktiskt pepp på ett nytt år!
Bowling For Soup – High School Never Ends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0