I smoked a spliff and I liked it

Hej Emma!

3 av 4 körkonserter avklarade! Nu kvarstår endast den allra största och viktigast fredagsfinalen. Är inte direkt nervös, jag är ju liksom en i mängden, och hittills har jag gjort ett antal fel men jag lever nog ändå. Just nu är jag riktigt trött och önskar att allt skulle vara avklarat så jag kunde få åka hem och sova, men så är det ju inte. Men när jag byter om till min hippie-outfit och får hänga lite med mina hippie-vänner så känns det antagligen mycket bättre :) Synd dock att min man inte kommer och kikar på oss ikväll, jag hade verkligen sett fram emot att ha honom i publiken... Well well , mina päron kommer iaf :') Djaaa
Galt MacDermot;Tom Pierson – Aquarius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0