gröt

Hej Emma!

Bloggar från Majas köksbord med gröten i högsta hugg!

Efter mycket plannering och fix är det äntligen fredag, vilket innebär en massa firande av FridkööörvN ;) Det kommer bli årets fesst assååååh! Nä men det kommer bli riktigt skoj, och så har ju faktiskt min man lovat att komma så han får umgås med mina vänner för första gången! hoho

Om sisådär en timma ska jag och Majs bege oss till PC för lite idrott. Volyboll står på mitt schema = kuul! Är stolt över mig själv som ökat min närvaro på idrotten så mycket. Före jul hade jag 3/13 lektioner , efter jul 7/9! Plus MVG på anatomiprovet! Tjihooo




Hahah, Tooord <3

The Beach Boys – Kokomo  FÖÖR bra låt

Kommentarer
Postat av: emmo

nej nej, V-mannen heter han ju ;)

2011-04-01 @ 10:37:24
URL: http://emmaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0